söndag 25 november 2007

Någonstans mitt emellan..

Igår tog jag energi till mig och rastade kameran under nästan två timmar ihop med sambon.
Det var ingen lång sträcka vi gick och absolut inte fort. Men usch vad trött jag blev. Kände mig så pigg innan vi gick ut men nått knas är det med mig iaf.
Idag har jag mest slöat framför datorn och legat och läst. Fortfarande helt otroligt trött. Ser kvällen an och beslutar om jobbet i morgon lite senare. Än hinner det vända!

Läst en del o olika forum om Nikons nya kamera, D300. Vilken sucker man är... men det är helt klart saker som lockar MYCKET. Bättre batteritid och liveview för att nämna två.

Ska duka fram lite på bordet nu, hämtmat blir det. Pizza till sambon och Kebab med grönsallad och dressing till mig, inget pommes och inget bröd, helt i low-carb anda.

Inga kommentarer: