fredag 12 december 2008

*gäääspa*

Natten till igår var jag helknasig i magen.. kräktes ett par ggr och diarré.. inte roligt alls.. men inte våldsamt som magsjuka. Ringde jobbet och hörde mig för men det var som jag misstänkte.. där ville dom inte ha mig.. typiskt.
Så nu sitter jag hemma för andra dagen, mår rätt bra men får inte jobba. Dyr fritid. Har iaf använt tiden rätt vettigt.. pluggat ikapp en del i kursen digital bildbehandling så jag känner mig inte riktigt lika panikslagen över just det området. Alltid nått...

Ikväll kommer Anders, det ska bli gött. Tyvärr har han dragit på sig ett av sina mindre härliga herpesmunsår vilket jag inte vill ha så några pussar lär det inte bli! :D Stackars oss.. ;)

Har onda planer på att ställa väckarklockan tidigt i morgon, släpa ut hela ekipaget i soffan och kolla luciamorgon... myyyyys.. :)

Plugga vidare här nu då!

-m

Inga kommentarer: