söndag 6 december 2009

Beställningskort...

...av det lite ovanligare slaget. Vårdpersonal som vill skicka till en patient som avslutat sin behandling. En del får man en fin kontakt med. Jag gjorde vad jag kunde, här är resultatet.


Jag beställde en "snöpenna" för nån vecka sen.. har använt den och gjort snö men tyckt att det ser mer ut som skum.. när jag så bestämde mig för att använda den till badskummet i baljan så blev det sååååå mycket läckrare! Eller vad tycker ni??


Det är verkligen inget bra ljus för att fotografera saker just nu... usch! Kortet är mycket finare i verkligheten!

Något jag experimenterat lite med de sista dagarna är Distress inks.... oj vad roligt.. har gjort tags till mina julklappar... det blir så fint!
Insidan av det här kortet har jag också gjort med hjälp av distresser.. det syns lite dåligt men jag har stämplat två swirls med vatten och lite guldglitter så vinklar man kortet lite ser man att det glimmar...

Nu ska jag dricka lite glögg här... göra vad man kan för att skapa mysigt medan regnet häller ner utanför fönstret..

Kram på er!

2 kommentarer:

Ica sa...

riktigt snyggt ;d vad är det för snöpenna du har använt ??

Malin sa...

En penna jag köpte på Forma Hantverk, den heter snöpenna. Jag tror den tog slut precis efter men det finns säkert andra butiker som har den!