torsdag 24 januari 2008

När man inget annat orkar..

...så passar det ganska bra att sitta vid Photoshop en stund.
Jag och tre kompisar bestämde oss för att haka på Årets Grand Prix tävling som Kamera och Bild anordnar. Inte sådär gravallvarligt som många tar tävlingar utan mer som en kul grej, ett sätt att hålla motivationen inom fotograferandet uppe nu när vädret definitivt inte gör det.

Första etappen kom lite hastigt på eftersom vi bestämde oss sent. Två bilder från Stockholm och tre från Prag fick det bli denna omgång. En bildstil som är lite olik min vanliga men som tilltalar mig mer och mer. Människor. Nåja.



Kanske inte de bästa bilderna jag någonsin har tagit men jag gillar dom ändå!

Usch jag borde skärpa till mig med maten, har inte ätit nått vettigt sen i förrgår. Göra lite mat nu kanske.

-m

Inga kommentarer: