onsdag 17 september 2008

Veckorna rasar förbi...

...i morgon är det tre veckor sen jag träffade mr Anders för första gången i verkliga livet. Många timmar på msn har förflutit sedan dess men tiden har gått fort. På fredag åker jag ner till honom. 4 dagar... känns det lika bra som när han kom upp så kommer tiden gå superfort..
Jag vet inte var jag står riktigt.. han kittlar min nyfikenhet, mitt intressse.. jag kan inte få nog. Vill bara prata mer, sömn, mat och andra saker känns sekundärt. Är jag kär? Redan? Jag vet inte.... jag blir sällan kär.. och det var längesen nu..
Jag vet bara att han pratar om framtiden som om den vore vår tillsammans helt naturligt.. och det skrämmer mig inte det minsta. Det känns mysigt... Jag vet att han är en fantastiskt kille... varm, omtänksam, empatisk, intelligent, rolig, spännande.. Vackra ögon och sexig grop i hakan.. Jag tar tiden som den kommer, saker som de kommer och framtiden som den blir...
Anders...
"
I want to know you - inside out
I wanna dig down deep - I wanna lose some sleep
I wanna scream and shout - I wanna know you inside out
I wanna take my time - I wanna know your mind
Ya know there aint no doubt - I wanna know you inside out"


I morgon är det dags för nycklarna till nya lyan, målare som får nyckel på em sen avtackningsmiddag för kollega som slutar jobbet... skoj!



Inga kommentarer: