söndag 28 september 2008

Ny träff, tiden rusar förbi!

Jag förstår inte var dagarna tar vägen!
Förra helgen var jag ner till Halmstad och hälsade på Anders... 4 dagar spenderades ihop och allt kändes lika bra som via msn! Vi gjorde massa saker... och tiden helt otroligt fort. Såå jobbigt att åka hem igen och veta att det var 3 veckor kvar till vår träff i Norge. Innan jag åkte bestämde vi att vi skulle ses en helg tidigare. Han åker upp nästa helg... ohh vad roligt det ska bli! Längtar sååå mycket!

Nu i helgen var det dags för kalaset med stort K.. Mamma fyller 50 år den första oktober och i igår hade vi kalas med släkt, vänner och arbetskamrater! Mycket trevligt hade vi!
Åkte till min moster redan på fredag kväll och garnerade smörgåstårtor, la ihop vanliga tårtor och dukade bord. Somnade nästan omedelbart när jag la mig sen....

I morgon är det jobbdags igen..... vardag.. lite skönt också. :)


Inga kommentarer: