söndag 22 november 2009

Lite annat pyssel...

De senaste dagarna har jag pysslat med något helt annat än scrapbooking...
I torsdags köpte jag en begagnad chiffonje. Tanken är att den efter flytten ska fylla funktionen som min pysselhörna....
Såhär såg den ut före...

Och såhär ser den ut nu när jag är klar med den!
Jag blev riktigt nöjd! Själva arbetsskivan är inte superstor men i dengäld har jag allt jag behöver i massa praktiska lådor inom nära räckhåll.
Min förhoppning är då att jag inte behöver ha allt utspritt på bordet omkring mig som jag har idag.

Ska göra några söta etiketter/lappar/skyltar och sätta på lådorna så jag lätt ser vad som finns i dem också.

Vad tycker ni?

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Oh, jösses, helt underbar! Och vad snabb du måste ha varit!!! Den kommer säkert att bli helt perfekt som pysselplats. Ångrar nu att jag sålde min gamla chiffonjé för några år sedan ...

SasSa sa...

Men oooh så snygg den blev!!
En sån skulle man ju ha.
Är ju perfekt ju.
Sen ser det ut som ett mycket trevligt rum också!
Kram SasSa

Camilla sa...

Verkligen jättefin!!! *Sneglar på min gamla tråkiga*

Kraaaaam

yes sa...

Riktigt, riktigt snyggt! Hopaps du blir nöjd!
kram ylva

Malin/Turbomalin sa...

Jättesnyggt blev det. Och smart med all förvaring så nära. :)

Åsa/asamia sa...

Å så snygg den blev! *avis*
Hoppas du kommer trivas med din nya plats, bra med så många små lådor.

Maria S sa...

Wow vad fin chiffonjé!!!! Blev ju jättefin i vit också!!!
Nu fick jag ju en vild idé!! Jag har en fin chiffonjé i vardagsrummet, i furu... (men det får duga ett tag.. blev ju sugen på att måla den vit..) och har länge velat ha nånstans att pyssla i just vardagsrummet! Och att jag inte tänkt på chiffonjén, det fattar jag inte! Men nu vet jag ju vad jag ska göra när jag kommer hem i kväll!!! ;-) TACK för inspirationen! Förresten, maila mig gärna och berätta lite vad du använt för färg och hur noga du varit med underarbetet!! :-)
Kram Maria S mia.sun@telia.com