söndag 29 november 2009

Pysselhörnan klar...och grattiskort..

I förra inlägget berättade jag om chiffonjen jag hade köpt, nu har jag flyttat in alla mina pysselsaker i den. Jag har en klart mindre arbetsyta än tidigare (köksbordet), men i och med att alla saker jag använder mycket finns så lätt tillgängliga så blir det inte alls lika rörigt som förr.... med resultatet att det är mycket roligare att skapa..
Min sambos bror fyller år i början av december, såhär ser kortet ut som vi kommer skicka till honom. Han bor med sin fru i Dublin, så det blir tyvärr inte så ofta vi ses.
Knyter man upp rosetten så kan man öppna kortet och läsa hälsningen inuti. Hoppas han blir glad!
På tal om glad så händer det saker i livet, mer om det senare!
Nu ska jag göra lite mer julkort! De jag hade knåpat ihop gick som smör i solsken på jobbet!

Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefint kort!
Gillar färgerna massor!