söndag 14 februari 2010

Idag hamnade vi på ikea en sväng.. jag trillade över tvättsäcken Antonius... http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60119044 och tänkte att den där kan man nog göra om till nån bra förvaring för alla papper som jag inte har någon översikt över!

Här den ihopsatt, bortsett från tvättsäcken själv som jag direkt prioriterade bort.
Tvärs över monterade jag två metallpinnar som jag fäste med buntband. Pinnarna hade jag liggandes sedan tidigare. Jag antar att man kan slakta en galge eller vad som helst!
Mellan pinnarna hängde jag sen dokumentmappar och i med pappren!



Locket till tvättsäcken tog jag tillvara. Den fäste jag med det kardborrband som fanns där från början, lätt att vika över när man inte använder sina papper och på det sättet skydda dem från damm!

Såå... Jag är ganska nöjd! Den rymmer inte supermycket papper, men nu ser jag iaf vad jag har!

Annars idag har jag scrappat en postit block med hjälp av BIAN. Det är inte klart än men bild kommer kanske om nån dag!

Inga kommentarer: