lördag 20 februari 2010

Jag har faktiskt...

...pysslat lite på sista tiden. Medan kroppen jävlas och jobbet hänger på kroppen så vaknar pyssellusten till liv igen... Har fått en hel del gjort och tänkte bjuda på lite här nu!

Först ut är ett kort som jag gjort till en kollega på jobbet. Hon ska sluta så jag gjorde ett kort från oss alla....
Lite detaljbilder. Alla ansiktena är delar från Magnoliafigurer och nån Hängel tror jag. Maskade och stämplade till jag fick en grupp människor som ska symbolisera oss på jobbet!



Efter lite inspiration från scrapbookingforumet så försökte jag mig på att göra post-it block med Bind it all... Gud så roligt!
Eftersom jag inte har användning för hundra post-it block själv så tog jag dem med till jobbet och de blev en stor hit! Ledde till en beställning av anteckningsblock minsann....



Det var lite från mig, nu ska jag ner i källaren där min hörna är och skapa lite mera!

Tjing!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

men WOOOOW så underbara alster du har gjort :O Alltså staffli kortet var helt underbart vackert!!
Kram kran

Cornelia sa...

Här måste jag stanna en stund... ser att det finns massor av inspiration att hämta!

Här hittar du en liten beskrivning på väskan, lycka till!

http://carolas-kortblogg.blogspot.com/2009/09/ett-forsok-till-tutorial.html