torsdag 5 februari 2009

Vårstädning..

.. har roat mig med att vårstäda min hemsida lite de senaste dagarna. Spridit lite reklamblad och fräschat upp.
Med hemsidan hade jag hjälp av Ture, tuuusen tack! Men igår och idag har jag tagit några egna stapplande steg när det gäller html. Jag har inte orsakat någon katastrof och Ture kommer inte behöva göra någon akututryckning och städa upp. Känns bra. Riktigt bra. Det tar sig! :)

När det gäller jobbet har jag inga nyheter. Jag svävar fortfarande i ovisshet om hur det blir och det tär. Det tär mer än jag trodde. Jag börjar bli asocial och orkar inte riktigt visa intresse för andra. Bara såååå trött. Om två veckor en månad kanske jag vet. Eller inte. Usch. Leker med drastiska tankar om det nu är så att jag inte får vara kvar. Riktigt drastiska. Vi får se..

Nu är det halstabletter och bilen mot jobbet som gäller. :)

Ohh.. glöm inte att kolla in nu.. www.malinphoto.se

Ses!

Inga kommentarer: