lördag 22 augusti 2009

Lite grattiskort har det också blivit. Lite olika stilar, två av dem är beställningar.
En kollega går snart i pension, till henne har jag gjort det här kortet. Jag älskar kombinationen brunt och rosa....


En annan kollega fyllde år i måndags, eftersom det är så himla roligt med kort måste ju hon få ett också!


Tredje.. beställning från en kollega till en vän till henne. Hon ville ha ett lite manligare kort med nån anknytning till löpning. Javisst sa jag och tänkte att det där löser jag. Sen. Ångest! Detta är vad det blev av allting och hon var mycket nöjd!!!

Den lilla gubben som springer hittade jag på http://www.coloring.ws/ Bra alternativ till stämplar! Ska man köpa stämplar till allt blir man ju tokig! :)

1 kommentar:

Lisbet sa...

Underbart Gammkort..*s*. Boxen här nedan är ursnygg. Titta gärna in till mig när tid finnes.