söndag 30 augusti 2009

Mer blogcandy..

Igår hamnade vi i Stockholm, först en vända på söder hos SkapaHobby där det var 40% och sedan på Scrapparazzi... hon hade spellbinders label One.. jag snöt den sista och det blev ett hål i plånboken jag inte hade räknat med alls. En julklapp mindre för sambon att införskaffa dock. ;)


Alla dessa bloggar jag surfar omkring i och letar inspiration, sååå mycket inspiration jag får och så mycket ångest för att jag inte lyckas skapa lika fina saker. Än. Men vänta bara. Trägen vinner. Jag är inte bara full av fantasi och inspiration, jag är envis också. :)

Ramlade över denna blogcandy hos BellaMio idag, klart man drar en lott!

Lev väl!

1 kommentar:

BellaMio sa...

Hej hopp!!

Kul att du hittade till min blogg :)

Kuvertkortet du frågade efter heter konvolutkort och om du tittar allra längst ner till höger i min blogg så finns det en hel lista med roliga tutorials där. Konvolutkortet finns med!

Lycka till!