söndag 2 augusti 2009

Slö söndag.. Vaknade med huvudvärk idag igen, men har pillat lite med min scrapbooking på morgonen. Det går bara jag tänker på hur jag sitter hela tiden.

En jobbarkompis beställde ju ett bröllopskort av mig till ett kompispar som gifter sig nästa helg. Jag har aldrig skapat något sånt men tänkte att det blir ju roligt!
Vilken ångest jag har haft! Jag har vridit och vänt och surfat och letat inspiration. Jag krånglade till det alldeles för mycket så till slut gick det bara runt i skallen.
Jag blev iaf nöjd med slutresultatet. Alltid nått. Kanske är mitt kort ingenting i jämförelse med vad andra skapar men jag ska inte tänka så. Mina verk är mina. ;) Man ska inte jämföra sig med andra.
Här kommer det iaf! Hoppas ni gillar det!





-malin

1 kommentar:

rebecka sa...

jättegulligt bröllopskort! :)